BusinessTech

5 דרכים לשווק את העסק שלך בקלות ובמהירות

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

תוכן עניינים

קידום עסק

פרויקט שיווק טלפוני אינטנסיבי

הדרך הראשונה היא גם הוותיקה ביותר וקיימת יותר ממאה שנה. עוד בימים שהומצא הטלפון חברות שונות החלו למכור לצרכנים של חברת בל. שיווק טלפוני מאפשר להגיע למאות לקוחות ביום בלי לצאת מהבית. הוא מתאים גם למוצרים זולים שניתן למכור בכרטיסי אשראי בשיחה טלפונית וגם למוצרים יקרים יותר שניתן למכור לאחר תיאום טלפוני של פגישה. טלמרקטינג מקצועי מבוצע על ידי חברות שמעסיקות טלפנים מיומנים ויכולות להפוך כל רשימה של מתעניינים לסגירות מהירות.

קידום במנוע החיפוש של גוגל

הדרך השנייה שיכולה לסייע לכם להתקדם במהירות היא קידום ממומן בגוגל. יש מגוון דרכים לעשות זאת החל משיווק במנוע החיפוש במודעות מילים, המשך בפרסום של באנרים באתרים השותפים עם גוגל וכלה במודעות המופיעות על גבי סרטוני הווידאו ביו־טיוב. ניתן גם לערוך סרטונים משלכם ולשלם לגוגל כדי שתציג אותם לפני קטעי וידאו רלוונטיים ביו־טיוב.
בקידום זה חשוב להיוועץ בחברה מקצועית שיודעת איך לחלק את עוגת הפרסום שלכם בין הכלים השונים שחברת גוגל מציעה, כדי להגיע לקהל היעד בצורה אופטימלית.

קידום ברשתות חברתיות

הדרך הבאה לקידום מהיר היא קידום ברשתות חברתיות שונות, כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ואפילו טיקטוק. בהתאם לקהל היעד שלכם תוכלו לבחור אילו מהרשתות מתאימה לכם יותר ולהתחיל קמפיין דיגיטלי שיניב הרבה מאד תוצאות.
כל הרשתות החברתיות מאפשרות לפרסם על גבי הפיד שלהן לפי מודלים שונים המתבססים על מספר חשיפות או כמות קליקים על המודעה. ממש כמו בקידום בגוגל חשוב להתייעץ עם חברה מקצועית בתחום כדי שלא תוציאו הון עתק בלי לקבל תוצאות ממשיות.

דיוור פיזי – שולחים גלויות ללקוחות מתעניינים

אם יש לכם רשימה של לקוחות מתעניינים מהעבר ואתם רוצים להזכיר להם שאתם קיימים, זה הזמן לשלוח אליהם גלויה עם קופון או מבצע אטרקטיבי. כולנו אוהבים לנצל מבצעים שמגיעים אלינו. חשוב להזכיר באותיות גדולות שמדובר במבצע לזמן מוגבל ולכן כדאי ללקוח לבצע עוד היום את ההזמנה במחיר המבצע.
ניתן גם להחליף את הגלויה במגנט עם פרסום שלכם שישמר על המקרר של הלקוח והוא יוכל להזמין את שירותיכם.

פרסום ניזולטר

אפשרות נוספת היא לפרסם ניוזלטר לרשימת התפוצה שלכם. חשוב מאד לא לשלוח אי־מיילים לנמענים שאינכם מכירים משום שישנו "חוק הספאם" הקובע שדיוור לא מורשה עשוי להיחשב כספאם.
הדרך להימנע מכך היא להתחיל פרויקט טלמרקטינג שבו אתם מבקשים את האישור של הלקוח לשלוח לו פרטים נוספים באי-מייל, וכך הדבר לא יוגדר כספאם.
לאחר שהתחלתם פרויקט של שיווק בכל הדרכים שהזכרנו, חשוב לשמור מאגר מידע של כל הלקוחות המתעניינים ולהמשיך לפנות אליהם שוב. אם מדובר בטלמרקטינג, כדאי להזכיר להם ששלחתם להם מידע נוסף באי־מייל בשיחת פולואפ. תופתעו לגלות אך כל הדרכים שהזכרנו משתלבות למעשה אחת בשנייה. ניתן להתחיל משיווק טלפוני המחוזק בקמפיין דיגיטלי בגוגל וברשתות החברתיות, ולאחר מכן לשלוח ללקוחות המשלמים פנייה נוספת עם קופונים גם בדואר.
לסיכום, אם אתם מתחילים פרויקט של שיווק מאסיבי לעסק, כדאי לכם להשתמש בכל הכלים שהזכרנו. שילוב שלהם יבטיח שתגיעו לכמות לקוחות פוטנציאליים גדולה. מלבד זאת, תהליך השיווק יכול להזכיר גם ללקוחות שלכם מהעבר את העסק שלכם, ולהשיב אותם לחוג לקוחותיכם הנוכחי. נסו זאת ותיווכחו כמה מהיר וקל להזניק את העסק שלכם לגבהים חדשים.